torsdag 14 oktober 2010

Ryggjä..l!!!

ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN RYGG, TÄNK OM DET FANNS RESERVDELAR OCH BARA BYTA UT
Nej, ingen ide´att klaga det är bara som det är!!


Testade nya kameran!! Motivet är det inget fel på!!
-inte kameran heller!!



en basker har det blitt idag, (aningen trång)




handledsvärmare





Sist men inte minst har jag stickat metervara ca 2.5 meter, ska bli en poncho har jag tänkt. Har precis stoppat det i tvättmaskinen så nu väntar 45 minuters spänning innan man får ta ut det och kolla vad mycket som blev kvar!


Försökte lägga till en bild till men den lägger sig överst på sidan hela tiden så jag orkar inte krångla mer, tycker det är krångligt att flytta bilder! är det någon som är haj på hur man gör så hojta gärna till!

5 kommentarer:

  1. Om du hittar något bra reservdelslager så säg till. Min rygg hade nog behövt en ny tryckstång ;o) Nä du det är inget kul med krämpor, bara försöka fylla tiden med kul saker som får en till att kämpa på...

    SvaraRadera
  2. Ja lite reservdelar, extra minneskort och allmän uppgradering skulle jag verkligen behöva, suck.
    Hoppas at ryggen "ger med sig" och slutar att krångla. Superfin bild, och skogspromenader sägs vara oslagbart bra, inte bara för själen utan även för att stärka ryggen.

    SvaraRadera
  3. Det där minneskortet har jag önskat mig i julklapp många gånger, blir alltid lika besviken när la familia glömt bort det....

    SvaraRadera
  4. fniss, bra sagt - minneskort! Det borde finnas långa usb-kablar också så man kunde koppla upp sig både här och där:))
    Jättefin bild och snygga alster (som vanligt). Själv har jag stickat på mig (förutom höft- och ryggbekymmer, man står helt enkelt snett när resårbädden är på!)) en ny kofta som ännu inte är monterad och jag har tagit en bild som inte blev bra alls. dessutom är jag galet förkyld. Men jag låter dock inte näsan få droppa i stickningen...
    Men glädjen över denna roliga hobby överglänser allt och så länge man orkar stå där (Sussie???)
    och dra fram och tillbaka så får en va gla. Och så härligt att ha alla bloggvänner! Hoppas du kryar på dig snart så det känns bättre!

    SvaraRadera
  5. Christina i Högboda15 oktober 2010 kl. 23:32

    Får hemlängtan när jag ser din fina skogsbild där ljuset strålar såååå läckert...

    SvaraRadera