torsdag 19 augusti 2010

Oopps!!

Å jäklar vad tiden rusar iväg, det är ju nästan höst!!

Har inte stickat så mycket i sommar, bara lekt lite och tränat på Passapen.

Har stickat några sjalar och axelvärmare nu i delstickning, det är så roligt med delstickning för ingen sjal blir den andra lik när man ändrar lite med nålarna i vila. Jag håller på att testa att få till en bra axel, det är ingen ide´för mig att försöka räkna ut det utan jag bara testar. Har hunnit med 1 stickträff i sommar och en titt på hantverksmässan i Brunskog.

Fick lite kosttips av Ulla och Naomi om LCHF (jag har gått upp i vikt sen jag slutat att röka) och tycker detta är lite kuligt, en hel vetenskap om hur man ska äta, men tycker det är en variant som passar mig. Vi får väl se vad jag tycker när jag ställer mig på vågen på måndag.

Har inte fotat något så bilderna får vänta ett tag, tror inte att det ska dröja så länge till nästa inlägg.

Ha dä!!

2 kommentarer:

  1. Ett bra tips är annars att äta hälften av det du äter idag och äta allt utan en massa förbud. Allt är tillåtet men lite av allt. Jag provar och har hittills förlorat 4 cm i midjan på bara tre veckor. Viktnedgången är långsam vilket är bra.

    Förresten grattis till lyckan att sluta röka. Ska nog också gör det bara jag hittar motivationen.

    SvaraRadera
  2. Christina i Högboda23 augusti 2010 kl. 20:44

    Roligt att du är igång igen...

    SvaraRadera