torsdag 6 mars 2014

Vilken helg



Oj vilken helg det blev, sååå mycket folk som besökte Fårfesten i Kil. Så otroligt roligt att få träffa nya människor med samma intresse, bl.a träffade jag Eva som jag bara "känt" på nätet och så dök det upp en tjej som jag nästan bor granne med, kommer nog bli fler gånger har jag en känsla av, vi har redan nästan bestämt att vi ska färga garn nere vid sjön i sommar:-)))

Hade så fullt upp att jag glömde att fota, men några bilder tog jag i sista stund


Tjejen som sätte griller i huvet på mig om nåltovning, måste bara testa min ide' att nåltova min logga:-)



Vi satt hela helgen och stickade för nyfikna besökare:-))


Ingrid stickade strumpor för glatta livet:-)


Får jag presentera mina nya inneboende

Grå-Stina  och Silver-Greta






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar