tisdag 15 februari 2011

Linker

Jag har nästan aldrig använt min linker för det har krånglat hela tiden garnet har gått av och den har inte sytt ihop ordentligt. Nu har jag kommit på vad jag gjort för fel!!! Så enkelt att bara reglera maskspänningen!


Plötsligt händer det!!


Har stickat resårer och linkat ihop, det kommer jag att göra fler gånger:-)


Till Er (Maj o Kicki) som kanske inte vet vad dessa tecken betyder!! Nu vet Ni!! (hihi)
men Ni kanske redan visste!


:-) = glad gubbe

:-( = sur gubbe

align="center">

3 kommentarer:

  1. ...ser ut som du har stoppat en hushållsassistent i en strumpa! Är det en linker? Skojar du?:))

    Vad är det för läckert du gör?

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har stickat resårer som jag monterar på en herrtröja som jag hållt på med i 2 veckor!

    SvaraRadera
  3. Jag har en linker som kostade typ 11 tusen för 15 år sedan, men som jag aldrig blivit kompis med. Vet du nån som är intresserad, ring mig...
    //inger
    0733-877 993

    SvaraRadera